Student Satisfaction Analysis of Siater Using End User Computing Statisfaction (EUCS)
Abstract
Keywords
References
Azleen Ilias, M. Z. (2009). End-User Computing Satisfaction (EUCS) in Computerised Accounting System (CAS): Which the Critical Factors? A Case in Malaysia. Computer and Information Science, 2(1).
Craw et al. (2003). Total Quality Management. Jakarta: Gramedia.
Drs. Zulkifli Amsyah, M. (2008). Manajemen Sistem Informasi. Jakarta: PT. Gramedia Pustaka Utama.
Efendi, U. (2010). Definisi Online. Retrieved Desember 7, 2013, from blog.binadarma.ac.id:ttp://blog.binadarma.ac.id/usman/?p=938
F. A. Aryanti. (2010, Agustus 8). Retrieved Desember 7, 2013, from http://elib.unikom.ac.id:http://elib.unikom.ac.id/gdl.php?mod=browse&op=read&id=jbptunikompp-gdl-friscaangg22471
Fowler, M. (2003). UML Distilled: A Brief Guide to the Standard Object Modeling Language (3rd Edition). Addison Wesley.
Handi Irawan D., M. (2009). 10 Prinsip Kepuasan Pelanggan. Jakarta: Kelompok Gramedia.
Hendarti, H. (2008, April). Korelasi Antara Efektivitas Sistem Informasi KRS Online dengan Kepuasan Mahasiswa Universitas Bina Nusantara. Jurnal piranti Warta, 11, 242-257.
Koesmono, H. (2005, September). Pengaruh Budaya Organisasi Terhadap Motivasi Dan Kepuasan Kerja Serta Kinerja Karyawan Pada Sub Sektor Industri Pengolahan Kayu Skala Menengah Di Jawa Timur. Manajemen dan Kewirausahaan, 7, 171-188.
Kotler, P. (2002). Manajemen Pemasaran, Analisis, Pemasaran, Implementasi dan Kontrol. Jakarta: PT. Prenhallindo.
Mahmudah. (2011, Juni 24). Manual Prosedur Penyusunan KRS. Retrieved Desember 7, 2013, from http://gjm.fp.ub.ac.id:/images/stories/Pengumuman/panduan%20siater%20ubl%202013.pdf
Munawar. (2005). Pemodelan Visual dengan UML. Yogyakarta: Graha Ilmu.
Putra, C. G. (2011). Analisis Kepuasan Pelanggan Pada Perusahaan Daerah.
Rahayu, M. (2006). Bahasa Indonesia di Perguruan Tinggi. Jakarta: Grasindo.
Rosinta, D. A. (2010). Pengaruh Kualitas Layanan terhadap Kepuasan Pelanggan Dalam Membentuk Loyalitas Pelanggan. Ilmu Administrasi dan Organisasi, 17(2), 114-126.
S., L., H., & Rivard, S. (1997). Factors of Success for End-User Computing. (31), 552-556.
Salim, A., Formen, Yahya, A., & Muhammad. (2006). Teori dan paradigma penelitian sosial buku sumber untuk penelitian kualitatif (2 ed.). Yogyakarta: Tiara Wacana.
Sari, N. (2013). Analisis Tingkat Kepuasan Mahasiswa Universitas Hasanuddin Terhadap Situs www.unhas.ac.id. Tesis.
Sasongko, T. H. (2006). Bersaksi Dalam Advokasi Irigasi. Bandung: Yayasan AKATIGA.
Sugiyono, P. D. (2013). Metode Penelitian Kuantittatif kualitatif dan R&D. Bandung: Alfabeta.
Suhermin Ari Pujiati, N. R. (2008). Penggunaan R Dalam Psikologi. BerbagiNET Academic Publisher.
Torkzadeh, & Doll. (1991).
Website Universitas Bandar Lampung. (2013, Juli 22). Retrieved Desember 12, 2013, from http://ubl.ac.id/images/stories/Pengumuman/panduan%20siater%20ubl%202013.pdf
Erlangga. Putra, J. K. 2014. Student Satisfaction Analysis of Siater Using End User Computing Statisfaction (EUCS). Bandar Lampung : Universitas Bandar Lampung.
Refbacks
- There are currently no refbacks.
International Conference on Engineering and Technology Development (ICETD)
Bandar Lampung University
ISSN: 2301-5690